Aby w pełni usprawnić proces naszej pomocy technicznej dla Państwa, wprowadziliśmy usługę pomocy zdalnej poprzez aplikację TeamViewer, mają Państwo możliwość łatwego pokazania zgłoszonego problemu z poziomu swojego komputera. Połączenie poprzez pulpit zdalny umożliwia nam szybką diagnozę Państwa zgłoszeń, a także jest pomocne przy wszelkiego rodzaju wdrożeniach czy instalacjach.
Pomoc zdalna jest usługą odpłatną. Opłata za pomoc wynosi 250 zł netto za każda rozpoczętą godzinę pracy serwisanta.
Pomoc zdalna przeprowadzana jest w dni robocze w godzinach od 8.30-16.30, warunkowo w soboty
Rozliczenie usługi zdalnej następuje przed jej wykonaniem na podstawie proformy z szybką płatnością.
Aby uzyskać pomoc zdalną należy skontaktować się z naszymi konsultantami oraz przedstawić zgłoszenie na podstawie, którego dział IT podejmuje decyzję o połączeniu. Procedura samego połączenia wygląda następująco:
Należy ściągnąć poniższy program na swój komputer i uruchomić.
Po upływie kilku sekund pojawi się okno z ID i hasłem, które należy podać konsultantowi. Po tej czynności konsultant uzyskuje połączenie do Państwa pulpitu i zaczyna pomoc zdalną.
Kliknij i pobierz program do zdalnej pomocy
TeamViewer QuickSupport