Zwroty i wymiany
Rejestracja - Twoje konto sklepie infoserwis.lublin.pl
Formy płatności
- przed złożeniem pierwszego zamówienia należy się zarejestrować
- w trakcie rejestracji należy podać swój adres email
- w trakcie rejestracji należy podać adres, do wysłania zamówienia; po założeniu konta będzie można zmieniać ten adres, a także definiować inne, które będzie można później wybierać podczas składania zamówień
- po wypełnieniu formularza rejestracyjnego zostaje wysyłamy email potwierdzający założenie konta
- przed pierwszymi zakupami należy się zarejestrować i aktywować swoje konto (jest to istotne, ponieważ dzięki temu po zakupie będziecie Państwo mogli pobierać aktualizacje do sklepu)
- wybrane artykuły dodajemy do koszyka a następnie klikamy "zamów" i przechodzimy do wyboru adresu dostawy po wpisaniu swojego adresu email i hasła
- jeśli chcemy podać inny adres dostawy należy go zmienić w ustawieniach konta
- po zatwierdzeniu zamówienia zostaje wysłany mail z potwierdzeniem zamówienia oraz informacjami o sposobie zapłaty
Formy płatności
- przelew na rachunek INFO-SERWIS Jacek Podolski:
INFO-SERWIS Jacek PodolskiBank ING Bank Śląski S.A. O/Lublin
91 1050 1461 1000 0023 1444 6127
ul.Fabryczna 3/9
20-301 Lublin (w tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.)
- koszt przesyłki pokrywane są przez firmę INFO-SERWIS Jacek Podolski w przypadku, gdy łączny koszt zamówienia przekroczy wartość 500,00 zł
- koszt przesyłki poniżej kwoty 500,00 zł to 25zł brutto
- po otrzymaniu płatności za zamówienie jest ono niezwłocznie kierowane do realizacji
- przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka polecona priorytetowa. Sklep wysyłany jest w wersji pudełkowej wraz z instrukcjami i dokumentem zakupu
- konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w przeciągu 10 dni kalendarzowych od zaksięgowania wpłaty za złożone zamówienie o ile zostały spełnione poniższe wymagania:
- nie zostało uszkodzone opakowanie w którym wysyłane jest oprogramowanie oraz certyfikat z kodem aktywacyjnym
- nie został wykorzystany kod aktywacyjny sklepu
- oprogramowanie nie zostało przesłane do klienta / pobrane z serwera przez klienta po zakupie w formie elektronicznej wraz z kodem aktywacyjnym przypisanym do konkretnego klienta
- pliki oprogramowania lub jego elementów nie zostały zainstalowane lub przesłane na serwer klienta
- towar nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, oprogramowanie dostarczone na nośnikach nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku towar nie zostanie przyjęty
- wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie od odstąpieniu od transakcji z datą oraz podpisem a także załączoną fakturą za zamówienie